kan inte vara lätt

Sitter här på midsommarafton och försöker fördriva tiden...det är sjukt lite att göra!
Fortfarande har gästerna samma problem med hissarna... kan det vara så jäkla svårt liksom?

Pratade med en kollega på mitt förra jobb som sa att allt har förändrats! Jag har blivit erbjuden en tjänst där och jag älskar ju det hotellet, funderade på att ta det. Efter att jag pratade med henne funderar jag starkt på att INTE ta det. receptionschefen (den nya) hade haft möte i onsdags och tydligen börjat hela mötet med att säga hur dåliga alla är och att de inte har några celler i hjärnan. Hur fan kan man säga så till sin nya personal liksoM?
Enligt mej är det ganska uppenbart att de försöker få alla "gamla" att säga upp sej så att de kan starta ett nytt team. Konstigt då att de vill anställa mej som har varit där sen 2007.... Tycker att det är så FEL och att hjärtat i hotellet är borta. blir mer och mer säker på att anta den nya utmaningen och åka långt bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0