Spännande!

Vad ska jag göra? Har precis fått ett erbjudande om ett nytt jobb. Känns hur spännande och galet som helst. Självklart är det fortfarande som receptionist fast i en helt annan del av världen. Japp, det är i den delen av världen där jag ska packa gästens väska om han vill det.
Gäst: pack my bag!
Jag: It is a pleasure to have the opportunity to pack your bag

Gäst: play some Nintendo Wii with me
Jag: I will be honored to play Wii with you

Gäst: I need new shoes
Jag: I will be happy to do your shopping

Gäst: I want to have an idea about the nightlife here
Jag: No problem, I will take you out

Gäst: I want to know where I can find a woman
Jag: Yes yes, I will have her delivered to your room

5 stjärnor och gästens ord är lag. Är det för mej? hmmm... ja antagligen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0