Träna på jobbet

Nu har jag varit på jobbet i snart 5 timmar och såhär har dagen sett ut

06.30 chilla med med nattkollega
07.00 Nattkollegan går hem
07.15 Den stora bussgruppen checkar ut och efterlämnar 2 utcheckningar
09.00 Den tyska familjen checkar ut (tar 5 sekunder)
11.14 Den sista utcheckningen ringer ner och bokar en natt till. (0 utcheckningar kvar)

Det bör nämnas att det samtaler kl 11.14 var mitt första samtal idag. Inga mail heller. Eftersom jag jobbar inom en kedja som bryr sej om medarbetarna finns det faktiskt diverse träningsredskap  att låna ut till gästerna. Nu har det gått så långt att jag ligge och gör sit ups på en sån stor boll i korridoren bakom repan.. Vad ska jag göra liksom? Har tom städat.

Oh nu kom ett samtal till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0