back to the past

Nu är jag tillbaka på mitt gamla jobb och jobbar och jag hade glömt hur kul det är!!
Har bara varit här i 3 timmar men har redan haft dumma norrmän som inte kan förstå varför vattnet fungerar i duschen men inte i handfatet, ett gammalt amerikanskt par med 8 stora väskor utan hjul, en rik tysk som ville att jag skulle parkera hans bil (NEVER EVER), en fin norsk dam som hade blivit lovad att få det finaste rummet för det billigaste priset, taxichaufförer och jag som fortfarande har ett ömsesidigt hat mot varandra, spanjorer som inte pratar engelska, folk som klagar på oljud, folk som klagar på sina grannar, folk som klagar på hotellet, folk somär GLADA för att de valde just detta hotellet, sonen som tycker att det är super att det är ett coolt event ikväll medan mamman tycker att det är skit...ALla kategorier finns här och jag älskar det!!

Fan vad kul jag har på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0