Jag är kanske lite sjuk

Henrik Johnsson kanske inte är den mest kända människan. Okej, han är känd, men för vad? Malin Bayards man? Programledare för något program för femteklassare? Något annat? Nej... Jag skulle i alla fall rensa vaggan (ta bort gamla kvitton och annat från gamla gäster) och vad hittar jag då?! Jo, ett signerat kvitto av självaste Henrik Johnson. 3 Carlsberg Hof hade han betalat för. Jojomensan. Det kvittot ligger numera i min plånbok och ska ramas in tillsammans med en spännande faktura till en av Sveriges mest kända kvinnliga profiler och manuset till Melodifestivalen!

Är jag kanske lite sjuk i huvudet? Ja, men inte som en full norrman i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0