Otrevlig kändis!

Har precis haft en lång diskussion med en känd svensk person som skulle checka ut. Ingenting speciellt var avtalat gällande betalning och jag utgår såklart från att han ska betala rummet själv. Men oj vad fel man kan ha, det skulle han ju absolut inte! Jag frågade om det var ***** som hade bokat (vår kontaktperson) men det visste han ju inte vem det var. Då gick han i taket och skrek till mej

-HUR FAN JOBBAR NI EGENTLIGEN PÅ DET HÄR STÄLLET???!!! HUR I HELVETE KAN NI BOKA UTAN ATT HA NÅGON KONTAKTPERSON. HUR FAN SKA JAG VETA HUR DET SKA BETALAS?

Jag - vänligen lugna ner dig. Vi har ju en kontaktperson men du vill ju inte kännas vid honom. Du kanske har någon annan vi kan ringa? Eller ska det betalas med det kreditkortet som ligger inne?

- NEJ!!!!!!!! JAG SKA INTE BETALA MED NÅGOT JÄVLA KREDITKORT! GE MEJ NYCKELN TILL BAGAGERUMMET NU!!

Jag - Okej här är nyckeln. Tyvärr måste jag ju veta hur rummet ska betalas innan du går. Jag är hemskt ledsen.

- MEN FY FAN VAD NI ÄR OKOMPETENTA! HUR JOBBAR DU EGENTLIGEN? HUR FAN KAN DET FÅ GÅ TILL SÅHÄR?

Han ringer sin kontaktperson och vi löser problemet. Han går ut från hotellet men går rakt in i glasdörren. Fan vad nöjd jag kände mej då. Hoppas det gjorde lite ont.

Jag googlar den här personen och tydligen tar han avstånd från animaliska produkter och alkohol/droger. Har ju lovat att inte skriva några namn men han är en riktigt Svennebanan....

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha!!! Jag tror jag vet vem det är, är hans initialer PS?

2010-05-22 @ 10:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0