Samtal

J= Jag
G = Gäst

G - Jag skulle behöva parkering
J- Absolut, det kostar 150 kronor per dygn.
G- 150 KRONOR????!!!!!!!!!!!! Ska ni ruinera mej???
J - Det är absolut inte min tanke, det är bara vad det kostar
G - Men det ska ju ingå!!!!!!!!! Det står ju på bokningssidan!!
J- (visar gästen exakt vad det står) Nej, inte riktigt, det står att vi erbjuder möjlighet till parkering
G- JA!!! Att det ingår
J- Nej, tyvärr ingår det inte.
G- Men var kan jag parkera gratis då???!!
J - Tyvärr vet jag inte. Tror det är svårt
G - Men då vill jag nog inte bo här. valde er för ni hade parkering.
J - Det var tråkigt, jag kan avboka rummet om du vill men jag tror det blir svårt att hitta ngt annat.

Gästen avbokar och går ut irriterat

1 timme senare:

G - 170 kronor är ju jättemycket!
J - ja men tyvärr är det vad det kostar
G - Men då måste jag ha tillbaka rummet!
J - Ja, det var svårt att hitta ngt annat, eller hur?
G - Har alltid bott på Scandic men tom dom tar betalt för parkering nu!
J - Ja det är dyrt med parkering...
G - Vad ska jag nu göra i Malmö? Trodde ju att det var gratis?
J - Jaa............. (vad svarar man liksom???)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0