Snart jobb

En reception är ju oftast öppen dygnet runt vilket betyder att man jobbar massa olika tider. I love it! Älskar att få sova på morgonen och kunna vara upp sent på kvällen. Älskar att det är okej att gå på AW en tisdag och att det är mer eller mindre vanligt att vara bakfull på jobbet. Vad som däremot inte är okej är att vara full eller dricka på jobbet! Där går gränsen!
Nu ska jag i alla fall snart jobba och jag förväntar mej flera stora bussgrupper. Det betyder att det ser ut att bli mer att göra än vad det kommer att bli. Busspensionärerna vill ju bara checka in och sen sova. Det är ganska skönt för då får jag mer tid över till annat.
Tror dessutom att jag jobbar ensam idag, skönt att slippa praktikanten. Hur kan någon så snäll visa sej vara så falsk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0